Een nota aan mijn jongere zelf

Jongere Geo,

Hoe hebt je zijn? Ik hoop dat je doen goed bent.

Ik schrijf om jou te vertellen dat je hebt een veel te bieden, maar je moet alles ontdekken. Veel uitdagingen komen op je weg, en moet je klaar voor hem. Maar wees niet bang; er zijn veel mensen dat jou zullen helpen. Je zal nieuwe vrienden ontmoeten, en zij zullen de reis met jou maken.

Hoe weet ik? Het is omdat ik zag het. Ik heb ervaren wat je zal ervaren. Er zijn veel ervaringen dat jou zullen maken jou een beter persoon. Klaar zijn voor alles. Verwacht het onverwachte. Op het einde, je zal vliegen en je zal jouw merk in dit wereld maken.

Je bent bestemd voor grote dingen.

Met vriendelijke groeten,
Oudere Geo.

P.S. Het is mijn eerste schrijftwerk in Nederland. 

Leave a Reply

